##plugins.themes.default.accessible_menu.label##
  • ##plugins.themes.default.accessible_menu.main_navigation##
  • ##plugins.themes.default.accessible_menu.main_content##
  • ##plugins.themes.default.accessible_menu.sidebar##
  • Home
  • Register
  • Login
Universidad de Cádiz
Universidad de Cádiz

Editorial UCA

Tavira. Electronic Journal of Teacher Training in Linguistic and Literary...

  • Home
  • Núm. Actual
  • Núms. Anteriores
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Política de retractación
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Indexing
    • Reviewers
    • Contact
  • Home
  • Register
  • Login
Editorial UCA >

Usage Statistics Information

We log anonymous usage statistics. Please read the privacy information for details.

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • en_US English
  • es_ES Español (España)
  • pt_BR Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Developed By

Open Journal Systems

Visit counter

Browse

Keywords

Dialnet

 
Trending
  • El tratamiento del complemento directo en los libros de texto de educación secundaria
    43
  • La Lectura Fácil y el placer de la lectura literaria en personas con discapacidad intelectual
    33
  • Rol de las bibliotecas escolares en una región chilena
    32
  • Fomento de la lectura con libro ilustrado de no ficción y rutinas de pensamiento
    31
  • El juego como vehículo para la adquisición de los aprendizajes
    29
Universidad de Cádiz
Public Knowledge Project

  Contact. Tavira. Electronic Journal of Teacher Training in Linguistic and Literary Communication.

Aviso legal

Política de privacidad

Política de cookies

Accesibilidad

Servicio de actualización y mantenimiento plataforma OJS 3.3: ojs.francaballero.net