##plugins.themes.default.accessible_menu.label##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_navigation##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_content##
##plugins.themes.default.accessible_menu.sidebar##
Home
Register
Login
Toggle navigation
Search Query
Editorial UCA
Gaditana-logía
Home
About the Journal
Editorial Team
Contact
Submissions
Núm. Actual
Núms. Anteriores
About
Announcements
Home
Register
Login
Search Query
Editorial UCA
>
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 4 (2023): Gaditana-logía
Vol. 2 No. 4 (2023): Gaditana-logía
Published:
2023-06-01
Español
Presentación
Fruto de la...
Víctor Amar
(ES)
1-2
PDF (Español (España))
105
Relatar, con la intención de retratar un evento educativo y deportivo
Carmen María Fernández Puyana
(ES)
3-15
PDF (Español (España))
65
The problem of tourism in Cadiz
Marta Campero Otero
(ES)
16-22
PDF (Español (España))
184
Devotion to a Nazarene: A Mercedarian dream come true
José Luis Piulestán Guillén
(ES)
23-30
PDF (Español (España))
188
Puntales. A neighborhood with a lot of history…
Juan Miguel Villagrán Pérez
(ES)
, María Villagrán Sánchez
(ES)
31-36
PDF (Español (España))
90
Español
The cultural environment in Cádiz and its influence on the development of formal education
Carmen Vázquez-Domínguez
(ES)
37-45
PDF (Español (España))
79
A portrait of Holy Week in Cádiz. From the perspective of a foreigner
Jerônimo Cavalcanti Silva
(ES)
46-52
PDF (Español (España))
67
References to halley's comet from the cadiz observatory
David Almorza Salas
(ES)
, David Almorza Gomar
(ES)
53-58
PDF (Español (España))
78
The Environmental History of Cadiz in the Carnival Songs (XIX and XX centuries)
Jonatan Alcina Segura
(ES)
59-79
PDF (Español (España))
100
Teachers who leave their mark. the stylistic influence of the bailaora Charo Cruz on her students
Nazaret Oliva Benítez
(ES)
80-93
PDF (Español (España))
69
Español
Proclamation of Holy Week in Cádiz 2022
Antonia Martínez Novas
(ES)
94-132
PDF (Español (España))
59
Español
Interview with Laura Lechuga
Katya Bonelo Morales
(ES)
133-144
PDF (Español (España))
81
12