Review. Identidades docentes y formación de profesorado en Didáctica de la Lengua y la Literatura
Abstract
Review. Identidades docentes y formación de profesorado en Didáctica de la Lengua y la Literatura
Downloads
How to Cite
License
Copyright (c) 2022 Salvador Gutiérrez Molero
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors who have publications with this journal agree to the following terms:
- They will retain their copyright and grant the journal the right of first publication of their work, which will simultaneously be subject to the Creative Commons Attribution License. They may copy, use, disseminate, transmit, and publicly display, provided that authorship, url, and journal are cited, and they are not used for commercial purposes. Derivative works are not permitted.
You may adopt other non-exclusive licensing arrangements for distribution of the published version of the work (e.g. deposit it in an institutional telematic archive or publish it in a monographic volume) as long as the initial publication in this journal is indicated.
Disseminate your work on the Internet (e.g. in institutional telematic archives or on your website), which can lead to interesting exchanges and increase citations of the published work. (See The Open Access Effect)
References
Imbernón, F. (2007). La formación y el desarrollo profesional del profesorado. Hacia una nueva cultura profesional. Graó.
Romero, M. F. (2022). Identidades docentes y formación de profesorado en Didáctica de la Lengua y la Literatura. Peter Lang.
Zeichner, K. M. (2010). Nuevas epistemologías en formación del profesorado. Repensando las conexiones entre las asignaturas del campus y las experiencias de prácticas en la formación del profesorado en la universidad. Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 68, 123–149.