Experiencias Educativas: Actividades de ocio como propuestas educativa

Número

##submission.downloads##

Viste delle pagine degli abstract:  128  

Informazioni

Sección 3: Experiencias, reseñas, debates, informes
Pubblicato: 01-06-2021

Autori

Parole chiave


Downloads

I dati di download non sono ancora disponibili.

Come citare

Hus, V., & Rižnar, M. (2021). Experiencias Educativas: Actividades de ocio como propuestas educativa. Revista De Estudios Socioeducativos. ReSed, 1(3). Recuperato da https://revistas.uca.es/index.php/ReSed/article/view/7967

Riferimenti bibliografici

Inbar, Dan E. (1996). Planning for innovation in education. Paris: UNESCO, International Institute for Educational Planning.

Lešnik, R. (1982). Prosti čas – delo, človek, družba, vzgoja. Maribor: Založba Obzorja.

Likar, B. (2004). Inovativnost v šoli (OD ustvarjalnega poučevanja do inovativnosti in podjetnosti). Ljubljana: Inštitut za inovativnost in tehnologijo – Korona plus.

Miles, M. (1973). Innovation in education.New York: Teachers college press.

Naji, M. (16. 1. 2009). Inovacije v šolstvu ter evropsko leto inovativnosti in ustvarjalnosti.

Strojin, T. (1983). Pravica do prostega časa. Ljubljana: Gospodarski vestnik.