Review. Aportaciones en torno a la música y la educación musical. Cómo generar el cambio a través de la reflexión docente

DOI

https://doi.org/10.25267/Hachetetepe.2021.i22.1302

Info

Reviews
1302
Published: 06-03-2021
PlumX

Authors

Downloads

Download data is not yet available.

How to Cite

García de las Mozas, A. (2021). Review. Aportaciones en torno a la música y la educación musical. Cómo generar el cambio a través de la reflexión docente. Hachetetepé. Scientific Journal of Education and Communication, (22), 1302. https://doi.org/10.25267/Hachetetepe.2021.i22.1302

Author Biography

Ascensión García de las Mozas, Universidad de Cádiz

Prof. Colab. Honorary of the Faculty CC. Education from the University of Cádiz. Degree in Philosophy and Letters (UCA). Degree in Music, (Superior Conservatory of Malaga). Official degree, Secondary Education Teachers. Collaborates at the University of Panama. UP (Faculty of Education Sciences) with Choral Singing Project. "Comprehensive Educational Project in Early Childhood Education". Teaching in "Initial Master".

References

Archilla, Héctor (Coord.).(2019). Aportaciones en torno a la música y la educación musical. Cómo generar el cambio a través de la reflexión docente. Universidad de Extremadura.