, Universidad de Extremadura, Spain
-
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Special Issue: November 2013 - Conceptions and Emotions of Prospective Science Teachers
Emotions about the teaching and learning of science and mathematics in secondary education student teachers
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 12(3), September 2015 - Science Teacher Education
Evolution of the emotions experienced by prospective Primary teachers, focused on Didactics of Matter and Energy
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 13(2), April 2016 - Science Teacher Education
Desarrollo del Conocimiento Didáctico del Contenido en el caso de la enseñanza de la Carga Eléctrica en Bachillerato desde la práctica de aula
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 14 No. 3 (2017): 14(3), September 2017 - Fundamentals and current research lines
Las emociones y sus causas en el aprendizaje de Física y Química, en el alumnado de Educación Secundaria.
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 17 No. 3 (2020): 17(3). September 2020 - Experiences, resources and other work
Promoting STEM Careers in the primary school classroom through Radio and Scientific Outreach
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España))