Blanco López, Ángel
-
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 18 No. 1 (2021): 18(1). January 2021 - Investigaciones de diseño
Design of a teaching-learning sequence for the development of scientific competences in the context of bottled water consumption.
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 12(2), April 2015 - Fundamentals and current research lines
Using the advertising of a foodstuff to learn a model of the defenses in the human intestine. A study with Year 9 students
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 13(2), April 2016 - Fundamentals and current research lines
Design and analysis of assessment tasks of scientific competences in a teaching unit on the consumption of bottled water for compulsory secondary education
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Special Issue: November 2013 - Sustentability and Teacher Training
Role-play on global warming. Teaching activities designed by students in preservice science teacher training
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 18 No. 1 (2021): 18(1). January 2021 - Experiences, resources and other work
Decisions and justifications between natural and unnatural consumption of a food product by 14-15 year old students
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 20 No. 3 (2023): In press - Fundamentals and current research lines
Cartography of controversy approach to address socially acute questions from science and technology education
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España))