de Pro Bueno, Antonio, Spain
-
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Special Issue: November 2013 - The Practicum in the Master of Teaching
How much are contributing the Master´s thesis to learning outcomes?
Abstract PDF (Español (España)) Anexos 1 y 2 (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 19 No. 2 (2022): 19(2). Abril de 2022 - Fundamentals and current research lines
What do students know about robotics?
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 19 No. 3 (2022): 19(3), septiembre de 2022 - Fundamentals and current research lines
Reliability of Internet science information for high school students and robustness of the criteria used to justify it
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 8(2), April 2011 - Fundamentals and current research lines
¿Qué estamos enseñando con los libros de texto? La electricidad y la electrónica de tecnología en 3º ESO
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 17 No. 2 (2020): 17(2). April de 2020 - Experiences, resources and other work
What can we learn «Playing with electricity» in Early Childhood Education?
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España))