Archila, Pablo Antonio, Colombia
-
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 19 No. 1 (2022): 19(1). Enero de 2022 - Fundamentals and current research lines
Fostering instructor-student argumentative interaction in online lecturing to large groups: a study amidst the Covid-19 pandemic
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 9(3), September 2012 - Science Teacher Education
La investigación en argumentación y sus implicaciones en la formación inicial de profesores de ciencias
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 10(3), September 2013 - Science education today
Argumentation and its contributions to bilingual science teaching
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 12(3), September 2015 - Fundamentals and current research lines
The spontaneous use of connectors and vocabulary in written argumentation: contributions to science literacy
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 14 No. 1 (2017): 14(1), January 2017 - Fundamentals and current research lines
El empleo espontáneo de conectores y vocabulario relacionado con las ciencias: Implicaciones en la argumentación escrita
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 16 No. 3 (2019): 16(2). September 2019 - Fundamentals and current research lines
Promoting undergraduates’ awareness of the importance of thinking critically about false or inaccurate scientific information presented in news articles
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España))