##plugins.themes.default.accessible_menu.label##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_navigation##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_content##
##plugins.themes.default.accessible_menu.sidebar##
Home
Register
Login
Toggle navigation
Search Query
Editorial UCA
Hachetetepé. Scientific journal of Education and Communication
Home
Current
Archives
Preprints
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Política de retractación
Reviewers
Submissions
Indexations
Contact
Home
Register
Login
Search Query
Editorial UCA
>
Home
/
Archives
/
No. 27 (2023)
No. 27 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.25267//Hachetetepe.2023.i27
Published:
2023-07-06
Editorial
Presentation. From the first to the seventh
Víctor Amar
(ES)
ORCID
2001
PDF (Español (España))
141
EPUB (Español (España))
78
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XLM (Español (España))
22
Articles
Digital literary practices: challenges, experiential reflections and verification rubric
Miguel Sánchez García
(ES)
ORCID
, Juana Rosa Suárez-Robaina
(ES)
ORCID
2201
PDF (Español (España))
284
EPUB (Español (España))
55
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
11
Socio-educational reflections from the current horror cinema
Miguel Ángel Gómez Ruiz
(ES)
ORCID
, Elizabeth Carrillo Ortiz
(ES)
ORCID
2202
PDF (Español (España))
563
EPUB (Español (España))
91
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
17
Use and analysis of the design methodology for the construction of educational web tools
Ricardo-Adán Salas-Rueda
(MX)
ORCID
, Abraham-Elimelech Hernández-Barón
(MX)
, Ana-Jimena Hurtado-Coutiño
(MX)
ORCID
, Estefany Mendoza-Santoyo
(MX)
ORCID
, Ángel Molina-Camacho
(MX)
2203
PDF (Español (España))
282
EPUB (Español (España))
67
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
7
Implementing Dynamic Written Corrective Feedback in a distance learning environment: lessons and challenges
Christina Torres
(US)
ORCID
, Florin M. Mihai
(US)
ORCID
2204
PDF
221
EPUB
77
VISOR
MÓVIL
XML
21
Pre and post-pandemic perception of science: a case study upon scientific communication in secondary education didactics
Carmen Dorca-Fornell
(ES)
ORCID
, Natalia Lara Nieto-Márquez
(ES)
ORCID
, Silvia Gómez-Sebastián
(ES)
ORCID
, Fernando Josa Prado
(ES)
ORCID
2205
PDF
232
EPUB
72
VISOR
MÓVIL
XML
14
Cognitive load and mixed reality (augmented and virtual)
Julio Cabero-Almenara
(ES)
ORCID
, Carmen Llorente- Cejudo
(ES)
, Lorena Martín-Párraga
(ES)
ORCID
2206
PDF (Español (España))
689
EPUB (Español (España))
79
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
20
7