##plugins.themes.default.accessible_menu.label##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_navigation##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_content##
##plugins.themes.default.accessible_menu.sidebar##
Home
Register
Login
Toggle navigation
Search Query
Editorial UCA
Hachetetepé. Scientific journal of Education and Communication
Home
Current
Archives
Preprints
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Política de retractación
Reviewers
Submissions
Indexations
Contact
Home
Register
Login
Search Query
Editorial UCA
>
Home
/
Archives
/
No. 8 (2014)
No. 8 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.25267/Hachetetepe.2014.v1.i8
Published:
2014-05-01
Editorial
Editorial
Víctor Amar
(ES)
9-10
PDF (Español (España))
151
Monographic
Presentation to the monographic: Writing, texts and image reading
Manuel Francisco Romero Oliva
(ES)
11-12
PDF (Español (España))
173
The Iconographic text: gives power?
José Luis Darias Concepción
(CU)
13-23
PDF (Español (España))
610
The secret voice of the illustration: A proposal for Image Education
Silvia Tomasi
(ES)
24-42
PDF (Español (España))
307
Pictorical intertextuality and like great artwork are turn into illustrations of children literature
Lourdes Sánchez Vera
(ES)
43-58
PDF (Español (España))
309
Educatetheway of lookingformultipleliteracy
Alba Ambrós
(ES)
, Ramon Breu
(ES)
59-69
PDF (Español (España))
322
Reflections on the potential of YouTube for teaching and learning a Foreign Language
Lucía-Pilar Cancelas Ouviña
(ES)
, José Manuel Herrera Barba
(ES)
71-81
PDF (Español (España))
536
The creation of electronic rewritings as intertextual support in secondary school
Ángel Peinado Jaro
(RU)
83-99
PDF (Español (España))
227
Articles
Ut pictura poesis: Vision Theory
Javier Vela
(ES)
101-109
PDF (Español (España))
314
A meeting with ... Irene G: Forging literary education among micro poetry and image
Ester Trigo Ibáñez
(ES)
, Pablo Moreno Verdulla
(ES)
, Marta Zambrano Moreno
(ES)
111-123
PDF (Español (España))
248
The TIC used as motivating agents in there adding habits of secondary school students
Hugo Heredia Ponce
(ES)
125-129
PDF (Español (España))
329
T.v. shows as a resourcetodevelopthecontents of theSpanishLanguage and LiteratureAtrapa un… punto,educationaltelevision 1º ESO
Raúl Rubio Millares
(ES)
131-138
PDF (Español (España))
209
Interviews
Interview to Eliacer Cansino
Manuel Francisco Romero Oliva
(ES)
139-142
PDF (Español (España))
174
Reviews
Review. La competencia digital en el área de lengua
Jo´se Manuel Vargas Sánchez
(PL)
143-144
PDF (Español (España))
611
Review. REVISTA WACHMA. Cinema et littérature: influences réciproques
Víctor Amar
(ES)
145-146
PDF (Español (España))
154
Review.Recursos didácticos y tecnológicos en educación
Carmen Moguel
(ES)
147-148
PDF (Español (España))
551
Review.En_línea. Leer y escribir en la red
Paula Rivera Jurado
(ES)
149-150
PDF (Español (España))
1078
Resources
Resources of the journal http
José Antonio Sáez Fernández
(ES)
151-154
PDF (Español (España))
127
18