, Universidad de Cádiz, Spain
-
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 18 No. 1 (2021): 18(1). January 2021 - Editorial
Monographs and special issues in scientific journals
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 18 No. 3 (2021): 18(3). September 2021 - Investigaciones de diseño
The interpretation of the tides phenomenon as a focus for the design of a didactic proposal
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 12(3), September 2015 - Science education and sustainability
Ethical dimension of curricular sustainability in the University classroom assessment. The case of the teaching and learning of science
Abstract PDF (Español (España)) Respuesta a evaluadores (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 13(1), January 2016 - Science Teacher Education
Approach to the study of didactic strategies in experimental sciences in initial training of secondary school teachers: description of an experience
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 13(2), April 2016 - Science Teacher Education
Reflective analysis of secondary science teachers in initial formation around different didactic sequences
Abstract PDF (Español (España)) Apéndices (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 16 No. 2 (2019): 16(2). April 2019 - Experiences, resources and other work
Las escuelas al aire libre como contexto para el aprendizaje de las ciencias en infantil. El caso de la Scuola nel BoscoVilla Ghigi
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 18 No. 1 (2021): 18(1). January 2021 - Fundamentals and current research lines
Scientific discourse in Early Childhood Education in the context of the Ecological School Garden
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 20 No. 1 (2023): 20(1), January 2023 - Editorial
Twenty anniversary of REurEDC
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 10(3), September 2013 - Fundamentals and current research lines
Development of the idea of chemical element in high school students
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 13(3), September 2016 - Science education and sustainability
Experiences on the use of organic gardens as didactic resource and learning environment at initial preschool teacher training
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 17 No. 3 (2020): 17(3). September 2020 - Editorial
New section of ReurEDC: Design-Based research of Teaching-Learning Sequences
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España)) -
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias Vol. 17 No. 3 (2020): 17(3). September 2020 - Experiences, resources and other work
Analysis of the invidence of training workshops in the development of comunication skills for future teachers and professionals in environmental science
Abstract PDF (Español (España)) EPUB (Español (España)) VISOR (Español (España)) MÓVIL (Español (España))