##plugins.themes.default.accessible_menu.label##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_navigation##
##plugins.themes.default.accessible_menu.main_content##
##plugins.themes.default.accessible_menu.sidebar##
Home
Register
Login
Toggle navigation
Search Query
Editorial UCA
Hachetetepé. Scientific journal of Education and Communication
Home
Current
Archives
Preprints
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Política de retractación
Reviewers
Submissions
Indexations
Contact
Home
Register
Login
Search Query
Editorial UCA
>
Home
/
Archives
/
No. 22 (2021)
No. 22 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.25267/Hachetetepe.2021.i22
Published:
2021-05-01
Editorial
Presentation
11 and 11 equal 22
Víctor Amar
(ES)
ORCID
1001
PDF (Español (España))
205
EPUB (Español (España))
38
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
2
Articles
Narratives of children and adolescents with cancer: many experiences to tell and communicate
Angelica Beatriz Justino
(BR)
ORCID
, Elismara Zaias Kailer
(BR)
ORCID
1201
PDF (Português (Brasil))
247
EPUB (Português (Brasil))
42
VISOR (Português (Brasil))
MÓVIL (Português (Brasil))
XML (Português (Brasil))
1
Representations of female characters in the animated film Despicable Me 2
Ana Paula Trofino Ohe
(BR)
ORCID
, Nilson Dinis
(BR)
1202
PDF (Português (Brasil))
148
EPUB (Português (Brasil))
49
VISOR (Português (Brasil))
MÓVIL (Português (Brasil))
XML (Português (Brasil))
2
The fight of black content creators against the racism reproduced by mass media
Gisele Reinaldo
(BR)
ORCID
, Luana Alves de Souza
(BR)
ORCID
1203
PDF (Português (Brasil))
382
EPUB (Português (Brasil))
34
VISOR (Português (Brasil))
MÓVIL (Português (Brasil))
XML (Português (Brasil))
2
Young people and problematic use of technologies during the pandemic: a family concern
Andrea Cívico Ariza
(ES)
ORCID
, Nuria Cuevas Monzonís
(ES)
ORCID
, Ernesto Colomo Magaña
(ES)
ORCID
, Vicente Gabarda Méndez
(ES)
ORCID
1204
PDF (Español (España))
3228
EPUB (Español (España))
52
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
37
Assessment instruments and techniques for oral communication: design and validation
Alberto Corpas Martos
(ES)
ORCID
, º
(ES)
ORCID
1205
PDF (Español (España))
904
EPUB (Español (España))
40
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
34
Distance learning versus face-to-face education in university pedagogical training in England. A comparative study.
Alicia Sianes-Bautista
(ES)
ORCID
1206
PDF (Español (España))
252
EPUB (Español (España))
35
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
1
Translation of children’s and young adult literature and perpetuation of femininity and masculinity models
Belén Lozano Sañudo
(ES)
1207
PDF (Español (España))
772
EPUB (Español (España))
39
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
5
Reviews
Review.Cambio y Coronavirus. Representaciones Sociales. Burla, silencio y miedo.
César Tolgyesi Fernández
(ES)
ORCID
1301
PDF (Español (España))
247
EPUB (Español (España))
39
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
1
Review. Aportaciones en torno a la música y la educación musical. Cómo generar el cambio a través de la reflexión docente
Ascensión García de las Mozas
(ES)
ORCID
1302
PDF (Español (España))
225
EPUB (Español (España))
36
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
5
Review. As imagens nas configurações educativas contemporâneas
Jerônimo Jorge Cavalcante Silva
(BR)
1303
PDF (Español (España))
164
EPUB (Español (España))
34
VISOR (Español (España))
MÓVIL (Español (España))
XML (Español (España))
1
11